En kärleks Dickt

Rolit att man börjar på o få lite läsare nu.!!!!!!!! Dem värkar gilla d ja skriver å d e ju all tid kul å känna sig upp skattad tack ska ni ha för att ni fins mina under bara läsare.!!!!!!!! ja har alltid älskat och skriva nån gång kanske ja skriver en bok......... i blannd kommer ja på sånna idèer som skulle bli en jätte bra bok men man har ju alldrig tid å skriva när man har barn men när dem är stora så kanske........... i blannd skriver ja dickter mina vänner säger att dem är fina men ja vet inte ja........ Här är en som ja e nöjjd me som ja skrev till Ronny en natt. Ja va lite full men den ut tryker allt ja känner för han å han blev så glad.!!!!!!!!!

Kär leken e blinnd
Du komm som en vind
Nu älskar ja dig av hela mitt hjärta
Fast du orsakar mej i bland smärta
Vi ska vandra på strannden till sammans du och jag
En vacker dag
Vi ska rida i sol ned gången
du och jag på samma ponny
Sen ska vi älska natten lång
Du e hård å ja e trång
Du e så snäll mot mina barn
Fasst du vid de ej är van
Ja många dåliga för hållanden har haft
Men du har huvet på skafft
Nu så e d entligen vi
Å så skall d för bli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0