Min kille e svart sjuk på min dildo.!!!!!!!!!

Härlig dag i dag.!!!!!!! Mycke sol sken d gillar ja fasst d e kanske lite för varmt i blannd..... D har vart mycke å göra nu i lör dags var vi på brölopp d va så vackert å alla grät d va mitt kusin barn Tiffany som giffte sej me sin kärlek Leif. Grattis Tiffany å Leif ni va så fina.!!!!!!!! Ja har ju vart gifft en gång men d känndes inte som på ricktit för d va inget kyrk brölopp ja va ju gravid o så å gannska tjock å om ja ska ha kyrk bröllop så vill ja va vacker i min klänning som Tiffe va i lördas så vi plannerade å giffta oss en gång till sen när ja hadde gott ner lite men sen så skiljdes vi innan d blev nått me d å dem andra männen i mitt liv har ja alldrig gifft mej me....... om Ronny friade skulle ja kanske säga ja men d e endå gannska skönt å va sär bos å man håller mer liv i erotiken då.......... Vi spela ett sånnt där sex spel i går Ronny å ja me en tärning där d står olika saker man ska göra me varanndra......... ja säger inte mer än så ´men d gick villt till kan ja låva.!!!!!!!! Men Ronny gillar inte att ja har egna sex leksaker kann ni tängka er han e svart sjuk på min dilldo.!!!!!!!!!!! Va säger era männ om att ni har sex leksaker.???? ja skulle inte ha nått imot om han hadde en lös vagina för d e ju innte alltid som d passar när man har barn o så men bara han inte tittar på porr för d känns mer som otro het när han e me sin lös vagina kan han ju fanticera om mej menar ja men när han tittar på porr så vet man ju att d e nånn annan han tängker på å dem e offta snygga tjejer å själv så e man ju lite över vicktigt o så fasst d e han me men inte fanticerar ja om nåra muskel knuttar för d............eller kanske bara lite..........

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAhahahaha!



Det här måste bara vara en blogg av Mia och Klara från p3/SVT, för det här ÄR ju hon white trash karaktärens blogg.

Det bara måste det vara :)

2008-07-27 @ 21:07:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0